HOME  |  FILM   |  KSIĄŻKA  |  PODRÓŻE

czwartek, 30 maja 2013

Żale i ostrzeżenia

To oficjalnie początek lata i sezonu urlopowego!
Dziś obejrzałam ostatni odcinek 'Anatomii prawdy' i tym samym zamknęłam sezon. Wszystkie seriale, które oglądam przeszły w stan hibernacji na okres wakacyjny.



Większość ich zaś podstępnie skończyła się na cliffhangerze. Nie mogę sobie miejsca znaleźć...


*

Z innej beczki - odkryłam dziś wraz  z M. że na liście filmów, które chcemy oglądnąć [filmweb] znajdują się pozycje niezidentyfikowane, które umieściłyśmy tam z nieznanych nam powodów.


Dlaczego, ach dlaczego.... pytam po obejrzeniu jednej z takich pozycji z listy M. akurat.
'Lockout' Bessona [sic!] okazał się pożałowania godną próbą... czy ja wiem? zrobienia komedii SF?

Humor tragiczny, logikę wyciągnęło w przestrzeń kosmiczną, bohaterowie strzelają z broni palnej na stacji kosmicznej, w kosmosie mamy dźwięk...o aktorstwie nawet nie wspomnę, bo nie ma.

Ponieważ zaśmiałam się dwa razy i akurat jadłam frytki dałam 3/10. Teraz trochę żałuję, że zawyżyłam, ale nie będę się już wycofywać. Lepsze to niż pewien film o smokach w Himalajach, którego nawet nie ma w bazie na filmwebie [i dobrze bo nie można dać ujemnych ocen].


Nie oglądajcie! - to nie jest Besson od 'Leona zawodowca'.



PS. Pracodawcy śmieją się gdzieś na Kajmanch z nas - drugi długi weekend: 'A masz ten urlop! Żebyś się przypadkiem nie spalił na tym deszczu....' :D


1 komentarz:

  1. Też nie mam co oglądać :( Ostatnio nauczyłam się jednej rzeczy, lepiej nie narzekać, bo zawsze może być gorzej... No chyba, że na pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń