HOME  |  FILM   |  KSIĄŻKA  |  PODRÓŻE

niedziela, 27 lipca 2014

Uważajcie na urlopie w Egipcie albo Mumia zza grobowca

Oglądnęłam 'Mumię'.

Film ma już trochę lat i obejrzałam go dopiero teraz. Zarzekałam się, że nigdy nie obejrzę tego barachła. Ale się nudziłam.

Moje przewidywania się sprawdziły. Absurdalnie przewidywalna, w niczym nie zaskakująca, prosta, zabawna, pełna bzdurnych zwrotów akcji, głupawego dowcipu, efektów specjalnych z zeszłego stulecie.
Jednym słowem BOSKA.

Wystarczyło 5 minut i byłam kompletnie zakochana. Choć wiedziałam w jakiej kolejności i w jaki sposób zginął bohaterowie i choć nic mnie nie zaskoczyło to od dawna się tak dobrze nie bawiłam oglądając film.

Kompletna bzdurność tego dzieła tylko rozbawiała mnie bardziej.

źródło
Myślę, że wszyscy już zdążyli 'Mumię' zobaczyć, ale i tak polecam

Weronika

1 komentarz:

  1. Ja tego filmu nie widziałam i zapewne nie zobaczę, ale cieszę się, że się dobrze bawiłaś podczas tego seansu ;)

    OdpowiedzUsuń