HOME  |  FILM   |  KSIĄŻKA  |  PODRÓŻE

niedziela, 13 lipca 2014

Kapryśnie albo Nic mi się nie podoba, nawet Benek

W ciągu paru ostatnich dni szukałam jakiegoś dobrego filmu do opatrzenia. Ale w jakimś kapryśnym humorze jestem. Nic mi nie pasowało:

Komedie nie pasowały. Ani kreskówki 'Gang Wiewióra' czy 'Rio'. Spróbowałam więc komedii dla dorosłych. 'Inna kobieta', która chciałam zobaczyć już jakiś czas, okazała się kiepska, nudnawa i generalnie marnująca potencjał pomysłu. Żona oraz dwie kochanki jej mężusia się zaprzyjaźniają i sprawiają mu piekło. Takie możliwości, tak słabo wykorzystane...


Sytuację uratowała francuska komedia 'Jeszcze dalej niż północ'. Być może potrzebowałam odmiany. W każdym razie tę komedię polecam, bo jest przemiła i pozytywnie nastawia do świata.

źródło



Żeby troszkę zmienić kierunek obejrzałam też dwa dramaty. 'Moi chłopcy' z Clivem Owenem był trochę męczący. Mężczyzna po śmierci drugiej żony zostaje sam z synkiem, plus przyplątuje się mu tez syn z pierwszego małżeństwa. Spodziewałam się troszkę poważniejszych problemów. Ale w sumie chłopaki nie były najgorsze, ojciec też radził sobie nieźle. Może normalnie wszystkie te problemy rozwiązują matki? Nie wiem, ale ogólnie oglądnąć można.

źródło

Drugi dramat to 'Wreckers' z moim Benkiem. To się nazywa dramat. Wszyscy bohaterowie mają coś nie tak z głową. U niektórych jest to oczywiste, innych trzeba bliżej poznać, żeby zauważyć, ale wszyscy są popaprani. I choć zakończenie wydaje się pozytywne, to jednak wątpię, aby ta historia mogła się potoczyć dalej szczęśliwie. Nie z takim bagażem.


źródło
Jedno jest pewne - Benek powinien ZAWSZE się golić.


Weronika

PS. A Jason Statham nie może nosić długich włosów... fuj


1 komentarz:

  1. Fujjj Statham nie może! On powinien zawsze być na króciutko ścięty i być w garniturze lub – co jest o wiele bardziej pożądane – bez. Hezky den! :*
    M.

    OdpowiedzUsuń