HOME  |  FILM   |  KSIĄŻKA  |  PODRÓŻE

środa, 4 września 2013

Krótka recenzja/ostrzeżenie



Szybciutko.

Oglądam sobie film. Zapowiada się ciekawie. Co to będzie, co to będzie....

NICO nie będzie.

'Oblivion/Niepamięć' - który pewno wszyscy już widzieli - ochrzciłam najmniej zaskakującym filmem roku.




Film może nawet nie byłby nudny, gdyby nie był tak absurdalnie przewidywalny.
To że Tom Cruise jeździ na motorze, lata oraz opuszcza się na linie to jeszcze nic!
Nie mogę znieść filmów, których fabułę jestem w stanie przewidzieć na bieżąco, oglądając film, aż po żenująco typowe zakończenie.



Nie oglądajcie.


7 komentarzy:

  1. Ilekroć proszę, abyś nie oglądała jakiegoś filmu albo niepochlebnie się o nim wyrażam... zadajesz mi różne pytania, poczynając od: "czytałaś może, o czym jest ten film?"... :D więc i ja zadam je teraz Tobie... Czytałaś, o czym ten film wcześniej? Nie ma co krytykować. To było wiadome w momencie, gdy Criuse pojawił się w czołówce.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Oczywiście, że czytałam. Co nie znaczy, że to, co jest w opisie filmu jest wyznacznikiem, czy będzie ciekawy. Ja miałam dużo pomysłów na rozwinięcie tej fabuły.
      2. Pytam o Twoje zdanie, ale chcę również przekonać się osobiście jakie coś jest - chociażby dlatego, że nie zawsze nasze gusta się pokrywają. Czy Ty zawsze oglądasz filmy, które ja polecam? Albo nie oglądasz tych, które krytykuję?
      3. Co ma Tom Cruise do oryginalności scenariusza? Czy on go pisał? Czy on film reżyserował? Nie wydaje mi się, żebym choć pół słowa o aktorskim kunszcie Toma napisała. [Toma nie znoszę, ale niektóry filmy z nim lubię]

      Usuń
  2. Spokojnie, spokojnie dziewczyny bo tu iskry już lecą ;) nie wiem co to za film, ale Tom Cruise (też niespecjalnie przeze mnie lubiany) grał przynajmniej przyzwoicie w tak świetnych filmach jak "Oczy szeroko zamknięte" Kubricka i "Zakładnik" Michaela Manna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie każdy film, w którym gra Criuse jest zły, nawet jeżeli jest dobry. Nie znoszę go, więc jest to dla mnie dostateczny powód, aby danego filmu nie polubić. Kropka.
    Oczywiście, jak mówisz: NIE OGLĄDAJ, BO SZIT, nie oglądam :)
    Jeżeli masz dużo pomysłów na rozwinięcie fabuły, to napisz scenariusz i wyślij... może zrobią Niepamięć 2 i będzie o wiele ciekawsza i o wiele bardziej zaskakująca! :) Nie stresuj się, bo od stresu się chudnie i łamią się paznkocie... a skoro mowa o paznokciach.. 6.09 do kin wchodzi Riddick ;)
    Z wyrazami uszanowania
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah a myslalam na co by tu isc do kina :)

      A kogo obsadzilybysmy zamiast Toma w Oblivion 2?

      Niech Moc bedzie z Toba.

      Weronika

      Usuń
    2. Ah a myslalam na co by tu isc do kina :)

      A kogo obsadzilybysmy zamiast Toma w Oblivion 2?

      Niech Moc bedzie z Toba.

      Weronika

      Usuń